Etsi koulutusta 👉

paikassa Bali
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Opiskele Balilla

Universitas Warmadewa, lyhennettynä UNWAR, kuuluu Indonesian parhaiden yksityisten yliopistojen joukkoon. Se perustettiin 17. heinäkuuta 1984. Yliopistossa on 7 tiedekuntaa ja 19 koulutusohjelmaa. Balin kuvernööri Ida Bagus Mantra ehdotti sen nimeä Balin entisen kuninkaan Sri Kesari Warmadewan kunniaksi. Suuri ja moderni kampusalue ja sen useat tiedekunnat ottavat vastaan opiskelijoita kaikkialta maailmasta.

Kampus

Kampuksen tiloissa on tenniskenttiä, koripallokenttä ja kielikirjasto. Olet enemmän kuin tervetullut osallistumaan erilaisiin aktiviteetteihin, kuten draama-, tanssi- ja urheilukerhoihin. Vaihto-opiskelijoita rohkaistaan osallistumaan paikallisten opiskelijoiden kanssa järjestettäviin aktiviteetteihin, kuten lenkkeilytapahtumiin. Opiskelijat perustavat myös mielellään omia jalkapallo-, tennis- ja beach volley -kerhoja.

🔍 Mikä Keystone Study Abroad?

Asia Exchange toimii yhteistyössä studentum.fi:n kanssa, ja kuulumme samaan Keystone Education Group -konserniin. Ulkomaan opintojen kartoittamisessa sinua auttavat Keystone Study Abroad -toimijamme Asia Exchange ja Blueberry Education Abroad.

Kun jätät yhteydenottopyynnön Asia Exchangen profiiliin tai sen yhteistyöoppilaitosten esittelyihin, viestisi tulee suoraan Keystone Study Abroadin Asia Exchange -tiimille – ei siis suoraan oppilaitokselle.

Lähetäthän viestisi englanniksi. Jos tarvitsemme sinulta vielä lisätietoja, olemme sinuun yhteydessä.

Kiinnostuitko?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Opiskelu ulkomailla: 1–2 lukukautta (Bali, Indonesia) Bali
Vietä välivuosi ulkomailla (Bali, Indonesia) Bali

Asuminen

Useimmat kansainväliset opiskelijat asuvat huvilassa 4–10 asuinkumppanin kanssa. Huvilat ovat upeita arkkitehtonisia luomuksia, joissa on usein oma uima-allas. Kuukausivuokra opiskelijaa kohti on noin 400–500 euroa. Tyypillisesti siivouspalvelu sisältyy vuokraan.

On myös mahdollista asua kotimajoituksessa paikallisen perheen luona. Tämä on erittäin suositeltavaa, jos haluat tutustua paremmin paikalliseen kieleen ja kulttuuriin. Perushuoneita löytyy myös alle 100 eurolla kuukaudessa.

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa.Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kustannukset

Kurssimaksut

2290 € / lukukausi

Muut maksut

Hakemuksen käsittelymaksu 75€

Viisumi

Vakuutus

Lukuvuosi

Syyslukukausi 2024: 27.8.–14.12.2024

Kevätlukukausi 2025: 25.3.–13.7.2025

Request information

Are you interested in studying abroad? Send us a message, and we will help you! 😎

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Warmadewa University Jalan Terompong No 24
80235 Denpasar Bali