Etsi koulutusta 👉

paikassa Bangkok
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Opiskele Thaimaassa

Kasetsart University (KU) on yksi Thaimaan arvostetuimmista yliopistoista. Koska yliopisto on ollut myös Thaimaan kuninkaallisen perheen jäsenten valinta korkeakouluopiskelupaikaksi, ei ole mikään yllätys, että yliopisto on joka vuosi maan parhaiden oppilaitosten joukossa. KU:n nimi viittaa sen perustamiseen maatalousyliopistoksi vuonna 1943, mutta sen jälkeen opintoalat ovat monipuolistuneet laajasti.

Kasvavat kansainväliset verkostot ovat yksi tämän maailmanluokan yliopiston kulmakivistä. Tutkijat ja akateeminen henkilökunta kaikkialta maailmasta sekä yli 2000 kansainvälistä opiskelijaa vuosittain luovat erityisen ilmapiirin Bang Khenin kampuksen 40 000 opiskelijan keskuudessa Bangkokissa.

Kampus

Kasetsartin yliopisto tarjoaa monipuolisen valikoiman aktiviteetteja ja kulttuurikokemuksia kansainvälisille opiskelijoille. Orientaatiopäivä toivottaa uudet ulkomaiset opiskelijat tervetulleiksi ja tarjoaa tärkeää tietoa opintojen aloitukseen liittyen, kuten kurssivalinnoista.

Thaimaan kulttuuritapahtumissa opiskelijoille tarjotaan mahdollisuus oppia thaimaalaista ruoanlaittoa, osallistua perinteisiin festivaaleihin ja tutustua maan perinteisiin ja nähtävyyksiin järjestettävien retkien kautta.

KU Buddy -ohjelma auttaa kansainvälisiä opiskelijoita sopeutumaan akateemiseen elämään ja tarjoaa vertaistukea ja neuvoja arjen haasteisiin. Opiskelijakerhoilla on myös jatkuvasti toimintaa ympäri vuoden eri teemojen ympärillä, kuten taide ja kulttuuri, vapaaehtoistyö, urheilu ja akateemiset aiheet.

🔍 Mikä Keystone Study Abroad?

Asia Exchange toimii yhteistyössä studentum.fi:n kanssa, ja kuulumme samaan Keystone Education Group -konserniin. Ulkomaan opintojen kartoittamisessa sinua auttavat Keystone Study Abroad -toimijamme Asia Exchange ja Blueberry Education Abroad.

Kun jätät yhteydenottopyynnön Asia Exchangen profiiliin tai sen yhteistyöoppilaitosten esittelyihin, viestisi tulee suoraan Keystone Study Abroadin Asia Exchange -tiimille – ei siis suoraan oppilaitokselle.

Lähetäthän viestisi englanniksi. Jos tarvitsemme sinulta vielä lisätietoja, olemme sinuun yhteydessä.

Kiinnostuitko?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Opiskelu ulkomailla: 1–2 lukukautta (Bangkok, Thaimaa) Bangkok

Lukuvuosi

Syyslukukausi 2024: 5.8.–16.12.2024

Kevätlukukausi 2025: 6.1.–13.5.2025

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kustannukset

Kurssimaksut

2450 € / lukukausi

Muut maksut

Hakemuksen käsittelymaksu 75€

Viisumi

Vakuutus

Request information

Are you interested in studying abroad? Send us a message, and we will help you! 😎

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Kasetsart University

Kasetsart University, Bangkhen Campus International Studies Center 50 Ngam Wong Wan Rd. Chatuchak
10900 Bangkok

Sponsoroitu