Etsi koulutusta 👉

paikassa Soul
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Opiskele Etelä-Koreassa

Hankuk University of Foreign Studies (HUFS) on jatkuvasti luokiteltu Korean parhaaksi kansainväliseksi yliopistoksi. HUFS:ää pidetään yleisesti myös maan parhaana yksityisenä yliopistona. Arvioinnissa otetaan huomioon vaihto-opiskelijoiden määrä ja tyytyväisyys, opetussuunnitelma ja opetushenkilöstö sekä kansainvälinen yhteistyö ja verkostot. Ei ihme, että Yhdysvaltain entinen presidentti Barack Obama valitsi HUFSin vuonna 2012 pitämänsä ydinaseiden leviämisen vastaisen puheen pitopaikaksi.

Kampus

Kampuksella on opiskelijoita varten runsas määrä erilaisia palveluita. Opiskeluun ja terveydenhuoltoon liittyvien palveluiden lisäksi kampukselta löytyvät muun muassa kirjakauppa ja posti. Vapaa-ajan viettoon opiskelijayhteisö tarjoaa monipuolisia vaihtoehtoja erilaisten kerhojen ja aktiviteettien muodossa. Kampuksella on muun muassa jalkapallo- ja tenniskenttiä, kuntosali ja Community Center joka sisältää erilaisia ravintoloita ja kohtaamispaikkoja opiskelijoille.

🔍 Mikä Keystone Study Abroad?

Asia Exchange toimii yhteistyössä studentum.fi:n kanssa, ja kuulumme samaan Keystone Education Group -konserniin. Ulkomaan opintojen kartoittamisessa sinua auttavat Keystone Study Abroad -toimijamme Asia Exchange ja Blueberry Education Abroad.

Kun jätät yhteydenottopyynnön Asia Exchangen profiiliin tai sen yhteistyöoppilaitosten esittelyihin, viestisi tulee suoraan Keystone Study Abroadin Asia Exchange -tiimille – ei siis suoraan oppilaitokselle.

Lähetäthän viestisi englanniksi. Jos tarvitsemme sinulta vielä lisätietoja, olemme sinuun yhteydessä.

Kiinnostuitko?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Bachelor's Degree (kandidaatin tutkinto) (Soul, Etelä-Korea) Soul
Opiskelu ulkomailla: 1–2 lukukautta (Soul, Etelä-Korea) Soul

Asuminen

HUFS tarjoaa opiskelijoilleen erilaisia asumisvaihtoehtoja. Vaikka Global Hall ja International Houses ovat teknisesti "kampuksen ulkopuolella", ne ovat suoraan kampuksen etu- tai takaporttia vastapäätä. Eri rakennuksiin/luokkahuoneisiin kampuksen eri puolilla ei ole juurikaan eroa työmatkoihin kuluvassa ajassa. Näitä ovat mm:

Kampuksella:

• GlobeeDorm

Kampuksen ulkopuolella:

• Global Hall
  • Kansainvälinen talo A, C, E

GlobeeDorm on tyypillinen asuntola, kun taas International House ACE tarjoaa yksittäisiä asuntoja. Kunkin asumisvaihtoehdon hinnat vaihtelevat.

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kustannukset

Kurssimaksut

2650 € / lukukausi

Muut maksut

Hakemuksen käsittelymaksu 75€

Viisumi

Vakuutus

Lukuvuosi

Syyslukukausi 2024: 2.9.–20.12.2024

Kevätlukukausi 2025: 3.3.–21.6.2025

Request information

Are you interested in studying abroad? Send us a message, and we will help you! 😎

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Hankuk University of Foreign Studies

Office of International Student Services Hankuk University of Foreign Studies 107 Imun-ro, Dongdaemun-gu
130-791 Seoul

Sponsoroitu