Etsi koulutusta 👉

paikassa Pariisi
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Opiskele Pariisissa

Koe ESME School of Engineeringin huippuosaaminen kiehtovassa Pariisissa, Ranskassa. Tutustu laajaan valikoimaan insinööri- ja teknologia-alan perustutkinto- ja jatko-ohjelmia, kuten konetekniikkaan, sähkötekniikkaan, kyberturvallisuuteen ja tietotekniikkaan.

Arvostetun tiedekunnan ja huippuluokan tilojen ansiosta ESME tarjoaa kattavan oppimiskokemuksen menestyksekästä uraa varten kehittyvällä insinööritieteiden alalla. Varmista paikkasi yhdessä Pariisin halutuimmista insinöörikouluista.

Kampus

ESME sitoutuu vahvasti luomaan elinvoimaisen ja osallistavan yhteisön kansainvälisille opiskelijoille. Heidän International Development Office tarjoaa laajan valikoiman aktiviteetteja ja palveluita, joiden tarkoituksena on varmistaa, että opiskelijat sulautuvat saumattomasti osaksi kouluyhteisöä ja Ranskan kulttuuria. Buddy-ohjelma yhdistää opiskelijat ranskalaisiin opiskelukavereihin, mikä merkittävästi helpottaa sekä akateemista että sosiaalista sopeutumista. Heidän opiskelijakoordinaatiotiiminsa on tukena aina maahan saapumiseen valmistautumisesta viimeiseen koulupäivään saakka.

ESME järjestää lukuisia kulttuuri- ja sosiaalisia aktiviteetteja ympäri vuoden, jotka rikastuttavat opiskeluaikaa Ranskassa. Nämä tapahtumat on suunniteltu erityisesti tukemaan opiskelijoiden sopeutumista kouluyhteisöön ja tarjoamaan mahdollisuuksia tutustua Ranskan monipuoliseen kulttuuriperintöön. Olipa kyseessä sitten paikalliset retket, työpajat, kulttuurifestivaalit tai opiskelijoiden järjestämät tapahtumat, jokainen aktiviteetti edistää yhteisöllisyyden tunnetta ja luo ikimuistoisia hetkiä opiskeluaikana.

🔍 Mikä Keystone Study Abroad?

Asia Exchange toimii yhteistyössä studentum.fi:n kanssa, ja kuulumme samaan Keystone Education Group -konserniin. Ulkomaan opintojen kartoittamisessa sinua auttavat Keystone Study Abroad -toimijamme Asia Exchange ja Blueberry Education Abroad.

Kun jätät yhteydenottopyynnön Asia Exchangen profiiliin tai sen yhteistyöoppilaitosten esittelyihin, viestisi tulee suoraan Keystone Study Abroadin Asia Exchange -tiimille – ei siis suoraan oppilaitokselle.

Lähetäthän viestisi englanniksi. Jos tarvitsemme sinulta vielä lisätietoja, olemme sinuun yhteydessä.

Kiinnostuitko?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Opiskelu ulkomailla: 1–2 lukukautta (Pariisi, Ranska) Pariisi
Vietä välivuosi ulkomailla (Pariisi, Ranska) Pariisi

Asuminen

Kansainvälisten opiskelijoiden majoitusvaihtoehtojen osalta ESME tekee yhteistyötä ErasmusPlayn ja Studapartin kanssa helpottaakseen kohtuuhintaisen ja turvallisen asunnon etsimistä. Kun opiskelijat täyttävät hakemuksensa ESME-ohjelmiin, he voivat hyötyä alennuksista ja edullisista hinnoista näiden kumppanuuksien kautta, jolloin sopivan majoituksen löytäminen on helpompaa ja kustannustehokkaampaa.

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kustannukset

Kurssimaksut

2190€ / lukukausi

Muut maksut

Hakemuksen käsittelymaksu 75€

Viisumi

Vakuutus

Lukuvuosi

Undergraduate-ohjelmat:

Syyslukukausi 2024: 9.9.2024–2.2.2025

Orientaatio: 6.9.2024

Kevätlukukausi 2025: 27.1.–14.6.2025

Orientaatio 23.1.2025

Graduate-ohjelmat:

Syyslukukausi 2024: 1.10.2024–17.1.2025

Orientaatio: 27.9.2024

Kevätlukukausi 2025: 24.2.–14.6.2025

Orientaatio: 21.2.2025

Request information

Are you interested in studying abroad? Send us a message, and we will help you! 😎

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

34 Rue de Fleurus

Sponsoroitu