Etsi koulutusta 👉

Kuvataideakatemia

23 elo 2011
KYSYMYS
Mikä on vuonna 1987 kuvataideakatemiasta valmistuneen taidemaalarin virallinen "titteli"? Kuvataiteilija, taidemaalari vai Kuvataiteen kandi vai mikä?

Vastaus

28 elo 2019

Hei

Tämän päivän Kuvataideakatemiassa voi suorittaa kuvataiteen kandidaatin, kuvataiteen maisterin ja kuvataiteen tohtorin tutkinnon. Opiskelijat valmistuvat vapaiksi kuvataiteilijoiksi. Jos olet siis valmistunut noin 5,5 vuoden maisterin tutkinnosta, voit käyttää titteliä Kuvataideen maisteri. Mikäli toivot varmistuksen siitä, mitä nimikettä ko. vuonna käytettiin, suosittelen ottamaan yhteyttä Kuvataideakatemiaan puh. (09) 680 33 20, he osaavat varmasti antaa parhaan vastauksen sinulle!

Aurinkoisin terveisin

Studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
Näin sivustomme toimii
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII