Etsi koulutusta 👉

Opinnot ja armeija

16 kesä 2011
KYSYMYS
Miten pitää menetellä, jos tulee hyväksytyksi oppilaitokseen ja haluaa käydä armeijan ennen opintojen aloittamista? Haluan ottaa opiskelupaikan vastaan, mutta koska armeija on pakko hoitaa pois alta niin voin aloittaa opinnot vasta seuraavana syksynä.Siis, voiko armeijan vuoksi saada opintojen aloitukseen vuoden lykkäyksen niin ettei taas tarvitse seuraavana vuonna pyrkiä samaan paikkaan uudelleen.

Vastaus

28 elo 2019

Hei,

Oletettavasti saat lykkäystä opintojen aloittamiseen armeijan takia. Eli voisit ottaa opiskelupaikan vastaan, mutta aloittaa opinnot vasta armeijan jälkeen. Ota vielä yhteyttä oppilaitokseen, josta sait opiskelupaikan ja varmista että opintojen aloittaminen myöhemmin onnistuu sekä miten ilmoittaudut poissaolevaksi opiskelijaksi armeijan ajaksi. Onnea opiskelupaikan saannista!

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
Näin sivustomme toimii
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII