Etsi koulutusta 👉

Hammaslääketiede englannin kielellä

29 maalis 2011
KYSYMYS
Haluaisin tietää jos Suomessa on mahdollista opiskella hammaslääkäriksi englannin kielellä. Poikani on Suomen kansalainen, mutta hän on asunut Kanadassa (koko ikänsä 19v), joten opiskelun olisi tapahduttava englannin kielellä. Kiitos paljon tiedosta.

Vastaus

28 elo 2019

Hei,

Suomessa Helsingin yliopisto tarjoaa hammaslääketieteen opintoja. Opinnot suoritetaan kuitenkin suomen tai ruotsin kielellä. Helsingin yliopistossa tiedot on esitetty myös englannin kielellä.

Valitettavasti Studentumissa tiedossamme ei ole englanniksi järjestettäviä hammaslääketieteen opintoja. Tällöin poikanne täytyisi opiskella ulkomailla tai esim. juuri Kanadassa. Voitte toki kysyä asiaa myös Helsingin yliopistolta jos heidän tiedossaan olisi mahdollisuuksesta opiskella tarjottaisiin englanniksi. Voit jättää Studentumin verkkosivuille myös yhteydenottopyynnön Helsingin yliopistolle, jolloin he ottavat sinuun suoraan yhteyttä.

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
Näin sivustomme toimii
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII