Etsi koulutusta 👉

Hyvinvointitekniikka

01 heinä 2010
KYSYMYS
Suunnittelen hakevani lääkärikoulutukseen. Toinen haaveni on hakea lukemaan hyvinvointitekniikkaa. Missä hyvinvointitekniikkaa voi opiskella ja mihin siitä valmistuu tarkalleen?

Vastaus

28 elo 2019

Hei,

Oulun yliopiston lääketieteellisessä tiedekunnassa voit suorittaa terveystieteiden kandidaatin (TtK) ja maisterin (TtM) tutkinnon pääaineena hyvinvointitekniikka. Hyvinvointitekniikassa yhdistyy luonnontieteen, tekniikan ja biolääketieteen osaaminen. Hyvinvointitekniikan koulutusohjelmasta valmistuvat opiskelijat sijoittuvat useimmiten terveydenhuollon ja sosiaalitoimen palvelujärjestelmien tehtäviin ja hyvinvointiteknologia-alan yrityksiin sekä alan tutkimusyksiköihin.

Lue lisää hyvinvointitekniikasta täältä

Onnea pääsykokeisiin!

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
Näin sivustomme toimii
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII